.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چالش شوراي شهر قائمشهر در انتخاب شهردار
جوسازي هاي اخير در انتخاب شهردار از سوي كساني صورت مي گيرد كه با اتكا به تنش گذشته شهردار منتخب در پست قبلي و كار شكني عده اي از اعضاي فعلي شورا اسلامي قائمشهر در حمايت از شهردار سابق ...
چالش شوراي شهر قائمشهر در انتخاب شهردار

رئيس شوراي اسلامي قائمشهر گفت: شوراي اسلامي قائمشهر براي انتخاب شهردار با چالش روبه رو است.
   
 
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، كميل گوران امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: جوسازي هاي اخير در انتخاب شهردار از سوي كساني صورت مي گيرد كه با اتكا به تنش گذشته شهردار منتخب در پست قبلي و كار شكني عده اي از اعضاي فعلي شورا اسلامي قائمشهر در حمايت از شهردار سابق صورت مي گيرد.

وي افزود: انتخاب شهردار قائمشهر از طريق قانوني و از ميان 9 كانديداي احراز اين پست صورت گرفته است.

گوران با اشاره به ابلاغ حكم بهروز رنجبر به عنوان شهردار قائمشهر از سوي استانداري تصريح كرد: تاييد انتخاب شوراي اسلامي قائمشهر از سوي استانداري مازندران نشان درستي و قانوني بودن آن را دارد.

وي با اعلام وجود مشكلات مشابهي در انتخاب شوراي اسلامي شهرستان قائمشهر نيز اظهار داشت: انتخاب رئيس شوراي شهرستان قائمشهر با اكثريت آرا صورت نگرفته است كه با مكاتبات صورت گرفته با مراجع ذيصلاح اقداماتي در جهت رفع اين مشكل نيز صورت خواهد گرفت.

رئيس شوراي اسلامي قائمشهر وجود مشكل در طرح تفصيلي جديد قائمشهر را ناشي از عدم توانايي و آگاهي نماينده شوراي اسلامي شهرستان به بافت و خدمات شهري دانست.

يادآور مي شود، در اين جلسه نامه اي از سوي بهروز رنجبر شهردار قائمشهر ارائه شد كه وي در اين نامه با اعلام دلايل نگراني خود از برخي مسائل، كناره گيري خود را از پست شهرداري بيان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.